'''Aventura, el inicio de más recuerdos ". - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Noor Goossens - WaarBenJij.nu '''Aventura, el inicio de más recuerdos ". - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Noor Goossens - WaarBenJij.nu

'''Aventura, el inicio de más recuerdos ".

Blijf op de hoogte en volg Noor

30 Augustus 2015 | Spanje, Lloret de Mar

Friendship is all about trusting each other, helping each other, loving each other and being crazy together!

Op dit moment ben ik thuis met een hoop vol nieuwe ervaringen en onvergetelijke avonturen in mijn rugzakje. Deze draag ik bij me tot het einde en dit is ook een beetje door jullie want als ik mijn belevenissen niet aan jullie vertel ben ik meer dan de helft al vergeten als ik in mijn bejaardenstoel achter de geraniums zit. Vandaar voor jullie en om mijn dementie tegen te gaan mijn laatste verhaal van deze stage en overigens de laatste stage periode! Ik heb dit seizoen weer ontzettend geweldige mensen ontmoet. Het leuke is dat we allemaal anders zijn letterlijk en figuurlijk lijkt niemand op elkaar maar samen waren we een heel fanatiek en close team. Na 3,5 maand was het als of we elkaar al veel langer kende. Camping Tucan is ook niet bepaald groot dus als je iemand niet heb leren kennen dan doe je toch iets verkeerd. Iedereen wist ook altijd alles van iedereen althans ALLES sommige Oktoepoessies (zuigzoenen) van personen die het verschijnsel veroorzaakt hadden bleven soms een raadsel!

Ook al zat ik in het uitgaan gebied en werd er dus ook behoorlijk wat gedronken kon je hier ook sporten! Er waren verschillende fitnesstoestellen in de buitenlucht waarvan je gebruik kon maken. Zag er soms wel bizar uit hoor langs de kant van de weg mensen sport oefeningen zien doen op een crosstrainer. Het leuke is dat je alle leeftijden sportief ziet doen van pubers tot bejaarden om maar een goed figuurtje te blijven behouden! Bij nader inzien moeten ze dat in Nederland ook maar gaan introduceren! Ik had deze zomer ook drie sportmaatjes Ruben, Stephanie en Elise waar door we veel verschillende stukken extra hebben gezien! Vooral in de avond heb je heel mooi uitzicht boven op de berg met alle lichten.

In de tussentijd nog een aantal keertjes weg geweest op een vrije dag. Samen met Stephanie Barcelona in gegaan op een avond, Eerst op de heenreis een concert in de trein en daar aangekomen gelijk uit eten geweest (wat hemels smaakte) Daarna als een malle van de ene naar de andere winkel rennen om nog wat te shoppen want die gingen na een uurtje allemaal al weer dicht. Langzaam daarna nog een paar borreltjes gedaan en richting het strand om uit te gaan. Want had daar met een oude vriend van Estartit afgesproken! Wat blijft Barcelona ook mooi zelf na 5 x bezocht te hebben blijft de stad geweldig om even te vertoeven.
Eerst de Ramblas doorgelopen met z’n tweeën en aangehouden worden door een propper. Hij maakte een prima deal voor de entree van een aantal discotheken, inclusief drankjes en busreis dusss waarom ook niet. We werden alleen door een bus gebracht maar daar deden ze nog al raar over we moesten in een klein groepje een jongen volgen die nog al fake (soort van verkoper die je al aan spreekt als je alleen al even naar zijn producten kijkt TYPE) eruit zag maar toen ik uiteindelijk een touringcarbus vol met feestende mensen zag kon het feestje beginnen en waren we dus niet opgelicht! Daar met z’n alle gefeest in Barcelona op het strand en in Shôko! Paar uurtjes later waren we moe en gingen we met z’n vieren slapen in het appartement van AB. Er moest de volgende dag ook gewoon gewerkt worden dus om half 9 gewoon de wekker zodat ik op tijd weer om 2 uur kon beginnen.

De rest van de zomer van begin tot eind zijn er behoorlijk veel billen geschut. ( wat er de dag after wel kon uitzien als loslopende zombies) Begin van elke uitgaan avond was in Rockefellers en het eind was voor iedereen meestal verschillend. Vooral in Moby’s kwamen de gekste moves voorbij (battles in de discoteca) van toeristen die er even tussen gingen springen en even dachten dat ze de tweede Micheal Jackson generatie konden oprichten. Naast onze camping had je ook Sand dance waar er pool party’s werden gegeven. Vooral met een VIP pasje waardoor we mochten doorlopen en overheerlijke cocktails konden nuttige werd deze plek wel heel aantrekkelijk om heen te gaan! Er zijn iedere keer ook een aantal grote groepen waarmee je ook kan voet/ volleyballen!

Tussendoor heb ik ook heel veel gasten ontmoet en één hiervan waar ik het goed mee kon vinden was Polina. Wij zijn samen ook een dagje naar een waterpark geweest en dat was alles behalve boring. Alle hoogste,snelste en meest adrenaline aanmakende activiteiten moesten we gedaan hebben. Zo had je 1 glijbaan waarbij je in een cabine moest staan en als de cabine dicht ging klapte het plakje onder je voeten vandaan en viel je naar beneden. Wauw toen ik één maal bovenstond en heel Lloret kon bekijken vond ik het op zich wel een stoere ervaring tot dat we er in gingen staan. Die gozer ons uit te lachen want voor dat we de nieuwe ervaring eigen gingen maken moest er eerst een knuffelsessie afgerond worden. PFFF eenmaal in dat ding wist ik ook niet meer hoe ik moest staan dus ik heb drie keer naar hem toe geroepen om even te wachten met dat ding naar beneden gooien en opeens was ik naar beneden. Na een kwartier na te shaken en trillen was dat wel het hoogtepunt van de dag! Ook zijn we in de avond gaan zwemmen in Playa de Fenals in de nacht met een groepje! Vooral in de avond is het mooi als met het glimmende water.

TUSSENDOOR heb ik nog even doorgereisd met het treintje naar de Costa Daurada om mijn oude collega’s van mijn eerste stage te kunnen zien! Het leuke was dat er niet echt heel veel veranderd was. Nog steeds de zelfde toeristen en werknemers. Samen met Joel gegeten op de camping en toen we daar aankwamen waren de meeste helemaal even flabbergasted. Wat het juist heel leuk maakte! Iedereen even gesproken (de werknemers, baas en gasten) en vooral Manel nog even een dikke knuffel gegeven en terug richting het appartement van Joel. Daar werd ik verwelkomt door Britney het hondje van Joel met luid gegrom en geblaf. (gezellig is anders) Na dat het blaffen gestopt was even film gekeken en slapen. Tot dat ik iets raar tegen me kont aanvoelde vond het wel een beetje raar zo midden in de nacht tot dat ik me omdraaide en opeens Britney naast me zag aanliggen. Halve nacht niet meer geslapen haha want als ik me zou omdraaien dan zou ik misschien nog een platte Britney kunnen veroorzaken en dat stond niet bepaald op de planning.(maar In de middag kip gegeten met z’n alle en weer 6 uur terug reizen met Jordi een oude collega richting het oude vertrouwde Tucan!

AVENTURA DE LAVADORA Ik heb in deze laatste weken ook nog geleerd om de was te doen! Ik dacht dat ik het altijd op gewone wijze gedaan had maar dat bleek niet zo te zijn toen ik met Alex een jongen van mijn werk de was deed. Samen hadden we de witte was dag dus ik had mijn was in de wasmachine gepropt met zijn shirts en sokken. Voor dat ik hem wilde aanzetten kwam hij nog even langs en kreeg de schrik van zijn leven. WANT Noor had de was niet opgevouwen in de wasmachine neergelegd,…?? Ehm, oké dat had ik dus inderdaad nog nooit gedaan maar hoezo opvouwen als het toch in de wasmachine rond draait! Maar goed ik alles er maar weer uit gehaald en zo goed en netjes mogelijk opgevouwen en maar aanzetten. Het kwam er allemaal schoon uit en dus iedereen tevreden. Of dit voor mijn gevoel werkt? Geen idee Of ik het nogmaals ga doen? Misschien maar of dit nou meerwaarde heeft… ik denk dat ik gewoon bij het oude vertrouwde blijf HUP HUP HOPPAAA erin gooien maar! JONGENS ZIJN DUS ZELFS MET WASMACHINES MORE IJDEL HAHA!

ULTIMO DÍA.(laatste dag) Pwfffffoew die viel dit keer niet mee haha wat een emotionele dozen waren wij! Aan het einde had ik briefjes geschreven met een Nederlands cadeautje. Maar toen ik die had gegeven begonnen ze met tranen die een rivier begonnen te vormen. Na dat dit gebeurde kreeg ik ook te veel lieve woordjes om me heen dat we met z’n drieën in de receptie even een huil afscheid momentje hadden. Het was zo raar het leek wel of ik een heel deel van mijn familie vaarwel moest zeggen! Stonden we dan het welkoms team van Camping Tucan die op dat moment gewoon 5 min. Later weer gasten moest ontvangen! OOK van de andere was de laatste avond speciaal! Na het werk nog even naar Sand dance geweest en uit! Om kwart voor 6 / 6 uur zou ik bij de receptie voor de taxi gaan. Maar Noor was daar natuurlijk ietsjes later en zag opeens een heel afscheidscomité staan. Zo gek! Maar ook zo leuk! Iedereen afscheid genomen en even met vliegtuig paar uurtjes later weer mijn familie zien met spandoek en al! (Ik was te moe doordat ik de hele nacht had doorgehaald) dus thuis na een paar uurtjes de douche gepakt en slapen! Tot dat ik 2 uur later wakker werd en al mijn vriendinnen zag staan in mijn kleine kamertje! Wauw!

Aan alles komt een einde en dat is het nu dus want ik ben weer thuis met een roze koek op de bank. Ik wil nogmaals iedereen bedanken die deze super ervaringen gegeven hebben! Tot nu toe 4908.. keren bekeken. Ik weeeeeet begotttt niet wie daar tussen zitten maar ik hoop dat iedereen een beetje genoten heeft!

(SUEÑO PROFUNDO, DULCE SUEÑOS Y BUENAS NOCHES Beso)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noor

FOLLOW THE DREAM. Zo ben ik weg maar ook weer heel dichtbij.

Actief sinds 19 Feb. 2013
Verslag gelezen: 1119
Totaal aantal bezoekers 8544

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 20 Mei 2017

Ontdekkingreis Noor 2017 El Sur de Ámerica.

18 Juni 2015 - 18 Juni 2015

Por último, pero no menos importante!

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

La deuxième expérience

01 Mei 2013 - 01 September 2013

Mijn eerste stage reis

17 Mei 2013 - 17 Mei 2013

Que esperar.. (Nog even wachten)

Landen bezocht: